Tuesday, September 29, 2009

music

Τις τελευταίες μέρες έχει τύχει να με ρωτήσουν κάποιοι τι μουσική ακούω και η αλήθεια είναι ότι δεν ξέρω τι να απαντήσω...
Ακούω διάφορες μουσικές ,ανα περιόδους κολλάω με κάποιες, αλλά δεν μπορώ να μιλήσω πιο συγκεκριμένα..
Μου αρέσουν οι μουσικές που με ταξιδεύον, που βλέπω μέσα τους εικόνες, που μου ανακατώνουν το μέσα μου, που με ξεσηκώνουν, που με αγριεύουν, που με ηρεμούν, που με ζαλίζουν, που μου θυμίζουν ένα αγαπημένο πρόσωπο, που μου πλουτίζουν τη σκέψη, ο λεξιλόγιο, τη φαντασία....που με κάνουν να χαμογελάω ή να γελάω...ή να κλαίω...να ονειροπολώ...να ξεχνώ...να θυμάμαι...
Τα αγαπημένα της περιόδου αυτής τραγούδια είναι το 'Elation Station' και το'Avratz' από τους Infected Mushroom και το 'Ι'am going in' της Lhasa de Sela.


http://www.youtube.com/watch?v=wcsrvqPVsUk&feature=related

No comments:


About Me